Friday, April 30, 2010

slmt hari ibu......


text-align:center;cursor:pointer; cursor:hand;width: 100px; height: 94px;" src="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj6cJUmq_EEq5hQ2Ut2vMDNEXp43DSTQ03yHaVgP37XmUDijnTLQPQGTfJM6ODrK5SRgX2jWE21zwfDRu5cLa6KUgJzGswH0zhs-2wMNagoqb-0wsbCJawssmGOVFsnl2Tiryxn9L70RsM/s320/ummi3.bmp" border="0" alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5465954829776177954" />

seperti yang semua orang tau....bulan mei merupakan hari ibu sedunia...
SELAMAT HARI IBU DI UCAPKAN BUAT INSAN2 BERGELAR IBU..
tahun nie..aku hepy..setelah 5 tahun,tahun nie aju dpt gk smbut hari ibu akhirnya dengan insan yg bergelar ibu... 5 tahun dulu..ble masuk bulan 5, aku mesti dilanda kesedihan..yelah..kdg2 kwn dok plan dpn aku nk beli ape for their mom..aku hnye mampu menahan sebak d dada...
walaupun bkn sambut dgn ibu kandung..aku ttp syukur...yelah..at least,aku ade sorg ibu jge akhrnya..terime kasih YA ALLAH atas anugerah yang KAU beri ini...
buat bonda (allahyarhamah noridah bt hj abd khalip).....diri mu sntiase d ingati dan dalam doa anakmu ini..semoge ibu tng d sne harapnye....

tp aku sedih bile tgk org lain yang masih ade ibu..tapi diorang abaikan ibu diorang macam tu aje....sampai ade yang sanggup hantar ke rumah orang tua2..kejamnye diorang..bagi yang masih ade..hargailah bonda korang sementara ALLAH tak ambil bonde korang daripada korang..sayangilah mereka yang bergelar ibu nie...
buat bonda ( norsufianizam bt sudin )....terime kasih kerane sudi mnjadi ibu buat kak yong n adk2....mengisi kekosongan yg ade....
sayang due2 ibu....bertuahnye aku n adk2....

No comments:

Post a Comment