Friday, February 19, 2010

bulan penuh kesedihan...

bulan ni btl2 menguji aku.tp aku pasrah n bersabar aje lah.9 february tarikh bonda tersayang di lahirkan.kalau masih ade di dunia nie,dh 39 dah..tp aku redha.allah lebih sayangkan ibu.moga ibu d letakkan di kalangan org yg beriman dan beramal soleh.then,12 february lak cukup 5 tahun bonda aku 'tinggalkan aku n family'...n lastly,24 february lak anivessary my mum n dad...tp,hdp msti kene happy...n tahun nie gak aku x nangis teruk mcm tahun sebelumnya.just nangis biasa.harap ibu tenang di sana... cam sowg akhi nie ckp,kalau die tringat kt arwah bonda die,die akn ingat balik semua salah silap die pada bonda die..aku follow gak..alhamdulillah,aku makin ok..dh xde nk meratap mcm dulu dh..aku bukan pe..macam owg len gak,nak rase dibelai dmanje oleh insan bergelar ibu nie...paling aku sedih,adik bongsu aku x sempat nk rase kasih syg sowg ibu...so,aku tekad nk bg yg terbaik utk dinda tersayang...lgpn adk bongsu aku tu amanah yg ditinggalkan utk aku...
thanks buat rakan2 yg sudi tolong aku...bg semangat kt aku ble aku down..naqibah aku,kak rozi n an sajida...kak wahida yg alwys bg kate2 smngt kat aku s
upaya trs kuat..dan kakak2 yg len...jase kalian amt di kenang....








WAH...DPT JMPE JURULATIH....

tak sangke hampir 1tahun xjmpe...tak sangke dpt jmpe balik n ckgu2 masih knl aku...mcm dalam mimpi...rabu lepas,kem plkn sinaran suria sungkai wat lawatan khidmat sosial kt poly aku...so,aku lah owg yg paling happy tgk kehadiran dowg...teringat alk time aku akt kem...indah sgt ble dpt jmpe kwn2 baru...lg2 kenangan dengan blok BP4...then kompeni Bravo...gempaq sngt...mcm aku dpt kt sne..antre yg paling ketara aku dh xtkt sgt dgn owg mam dulu,aku gk dah pandai bercakap kt depan n makin berani...lau dulu,nk jalan sowg pun takut...tp skrg dh ok...aku jumpe cikgu hasnah...jurulatih yg jage blok aku dulu..terubat rndu d hati...lau dapat jmpe sume balik akn best...dpt sambung ukhuwah yg terputus....kan elok lau kite berkasih syg kerane allah... ape la agk nye khabar aina,ummu,sai,hanim,naem,fawa,sam,bit,lya,ena,ema,comei,manggo n lain2 ye....aku rindu gler kat dowg...aku ade contact number dowg..tp aku xnk kacau dowg..yela...kami semua bz study...harap2 perkenalan kami kekal sampai bile2....

No comments:

Post a Comment