Monday, October 3, 2011

:: SayA YanG KetAGIhAn ::

~ assalamualaikum ~ KETAGIH?? owh... saya nie drug addict ke??? tidak!!! saya ketagihan sesuatu yang sangat menarik ^_^ BABY MAKER GAME... tue lah bendalah yang saya ketagihkan tuh... ha.. ape tuh?? cepat search kat FACEBOOK.. try la main.. memang best ^_^
dari kecik ( keadaan duduk tanpa rambut) sampai la besar.. memang game nie menimbulkan rasa and nilai keibuan dalam diri saya... CEWAAH!!
Nama my baby girl nie NURUL NAUFA NAZIRAH bt *** ***** *****.. ^_^ just call her NAUFA.. OWH... da ade name lengkap bagai.. gatal nak kawen nie tak sabar nak ade anak sendiri nie... imagine muke mereka ( mcm banayak aje ) yang comel.. telatah yang manjand nakal.. ^_^
and sekarang my naufa da besar..junior at high school.. so sweet, preety and smart ^_^ ummi sayang naufa.. walid pun sayang naufa..

No comments:

Post a Comment